Reklamácia
Keď je potrebné výrobok reklamovať, vyjdeme Vám maximálne v ústrety
Kontaktujte nás a popíšte problém, ktorý s tovarom máte. Poskytneme Vám úplné a odborné informácie a upresníme Vám, či ide naozaj o chybu, ktorú je možné odstrániť svojpomocne alebo je nutné zahájiť reklamačné riadenie. Reklamáciu Vám vyriešime písomne, emailom i osobne.
Pre popis chyby a identifikácie produktu použijte náš reklamačný formulár. Vždy priložte faktúru, alebo daňový doklad (stačí i kópiu), alebo riadne vyplnený a potvrdený záručný list.
Časová lehota pre vybavenie reklamácie
Reklamácia musí byť vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní. Táto lehota začína plynúť následujúci deň po doručení tovaru k nám a končí doriešením reklamácie v servise či u predajcu.
Na darčeky, poskytované zdarma, sa nedajú uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takéto produkty spĺňajú podmienky darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
Náklady spojené s dopravou tovaru k nám a späť Vám budú vrátené pri splnení týchto podmienok:
- reklamácia bude oprávnená (nebude sa jednať napr. o škodu spôsobenú chybnou obsluhou, mechanickým poškodením, apod.),
- podáte žiadosť o preplatenie nutných nákladov spojených s dopravou reklamovaného tovaru.
- písomne doložíte výšku nákladov (doklad za poštovné, prepravný list, apod.).
Upozornenie:
Je možné preplatiť len náklady v primeranej výške vzhľadom k povahe produktu (napr. náklady za poštovné nie za taxi službu).
Najčastejšie typy reklamácie drezov a ich riešenie
- V priebehu užívania drezu sa vyskytne chyba
V prípade, že sa v priebehu užívania drezu objaví skrytá porucha alebo sa prejaví chyba materiálu dá sa dohodnúť zníženie ceny, výmena výrobku za nový, poprípade (podľa povahy výrobku) bezplatná oprava. -
Drez pri vyklepávaní alebo prevŕtavaní otvorov praskne
V tomto prípade reklamáciu neuznávame z dôvodu neodborného zásahu. Vyklepávanie záslepky, poprípade prevŕtavanie, je zásah do produktu a musí ho prevádzať len školený technický pracovník s patričným náradím. Zároveň by mal byť poistený proti prípadným škodám, aby pri neodbornom zásahu poisťovňa pokryla spôsobené škody (vo väčšine prípadov je potrebná kúpa nového drezu). -
Pri doručení prepravcom, pred prevzatím zásielky zistíte, že je obal alebo obsah poškodený
Tovar od prepravcu nepreberajte a ako dôvod uveďte poškodenie zásielky. Následne nás prosím informujte. -
Po prevzatí a rozbalení zásielky (napr. až doma alebo inde) zistíte, že je drez mechanicky poškodený prepravou
Bezodkladne nás najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky kontaktujte a nahláste problém. Zároveň nahláste škodu i prepravcovi:- Balík PPL (www.PPL.cz)
- TOPTRANS (www.toptrans.sk)
- Reklamačný formulár
- Balík PPL (www.PPL.cz)